تلاش-وزارت-داخله-برای-عیار-ساختن-پولیس-با-تکنالوژی

سرپرست وزارت امور داخله با اظهار خوشبینی از تهیه سند نیروهای آینده پولیس گفت که تمرکز ما بیشتر روی تنفیذ قانون، مبارزه با جرایم، تجهیز و عیار ساختن پولیس با تکنالوژی است.

به گزارش افغان نیوز: روز گذشته، روی مسوده "سند نیروهای آینده پولیس" طی جلسه به رهبری محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله بحث صورت گرفت.

در این جلسه، لوی پاسوال محمدانور بریپال معین تعلیمات و پرسونل، لوی‌پاسوال محمد هاشم اورتاق معین مبارزه با مواد مخدر، حسنا جلیل معین پالیسی و استراتیژی، محمدریاض درمل معین تامینات، جنرالان و ریسان وزارت امور داخله نیز اشتراک داشتند.

مسوده "سند نیروهای آینده پولیس" از سوی معینیت پالیسی و استراتیژی وزارت امور داخله و طی یک برنامه تحقیقاتی که منسوبین پولیس مرکز و ولایات و بیش از سه هزار تن از شهروندان کشور در آن شرکت نموده بودند، ترتیب گردیده است.

محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله، با اظهار خوشبینی از  تهیه سند نیروهای آینده پولیس گفت: تمام موارد که در این سند ذکر شده مطابق به قانون اساسی کشور می‌باشد و وظایف پولیس در آن مشخص گردیده است، در این سند تمرکز ما بیشتر روی تنفیذ قانون، مبارزه با جرایم، تجهیز پولیس و عیار ساختن پولیس با تکنالوژی است.

  بر اساس "سند آینده نیروهای پولیس" وظایف پولیس در چهار سال آینده، از محاربه به سوی تنفیذ قانون و مبارزه باجرایم سوق داده می‌شود. این سند استقامت کاری پولیس را با در نظر داشت وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشخص نموده و پولیس را قادر به ارایه خدمات بهتر می‌نماید.

این درحالی است که روز گذشته، پس از ارزیابی خلاهای امنیتی کابل، آمرین حوزهای شانزدهم و هفدهم با ۱۶ تن از منسوبین این حوزه‌ها به‌خاطر غفلت وظیفوی از وظایف شان برکنار شدند.

تلاش وزارت داخله برای عیار ساختن پولیس با تکنالوژی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد