بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-ولایت-ننگرهار

پولیس مبارزه با جرایم جنائی قوماندانی امنیه ولایت ننگرهار پنج تن را در پیوند به قتل، قاچاق مواد مخدر و سرقت از نقاط مختلف این ولایت شناسائی و باز داشت نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(25، سرطان) منتشر شده، آمده است که پولیس مبارزه با جرایم جنائی قوماندانی امنیه ولایت ننگرهار چهار تن را در پیوند به قتل و سرقت از شهر جلال آباد شناسائی و باز داشت نمودند.

دراعلامیه افزوده است که از این میان، یک تن آن در پیوند به قتل و سه تن دیگر آن در پیوند به سرقت واسطه نقلیه و سرقت منزل از سوی پولیس بازداشت شده اند.

در یک اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که منسوبین پولیس مبارزه با مواد وزارت امورداخله در ولایت ننگرهار، یک تن را در ارتباط به قاچاق بیشتر از۱۷ کیلوگرام مواد مخدر نوع هیرویین که در یک عراده واسطه نقلیه جابجا نموده بود از مربوطات ولسوالی سرخرود ولایت ننگرهار شناسایی و بازداشت نمودند.

این درحالی است که وزارت داخله روز یک شنبه هفته جاری نیز اعلام کرده بود که منسوبین پولیس مبارزه با تروریزم ولایت ننگرهار، دو تن را به اتهام حمل سلاح غیر قانونی از ساحه حوزه نهم شهر جلال آباد بازداشت نمودند.

در اعلامیه آمده بود که از نزد افراد بازداشت شده دو میل تفنگچه و مقدار مهمات بدست آمده است.

بازداشت 5 تن در پیوند به جرایم مختلف از ولایت ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد