بازداشت-تن-در-پیوند-به-سرقت-وسایط-نقلیه-از-هرات

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در پی چندین عملیات جداگانه‌ نیروهای امنیتی در ولایت هرات در پی چندین عملیات جداگانه‌ی بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(27، عقرب) منتشر شده، آمده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت هرات در پی چندین عملیات جداگانه‌ی هشت تن را در پیوند به سرقت وسایط نقلیه و سرقت منازل از نقاط مختلف این ولایت بازداشت نموده اند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، چهار تن در پیوند به سرقت وسایط نقلیه از مربوطات ولسوالی زنده‌جان، دو تن در پیوند به سرقت منزل از ناحیه چهاردهم، یک تن به اتهام سرقت منزل از مربوطات ولسوالی انجیل و یک تن در پیوند به سرقت مواشی از ناحیه چهارده شهرهرات بازداشت گردیده اند.

وزارت داخله تصریح نموده است که از نزد افراد بازداشت شده، دو میل اسلحه کمری، کلیدهای مختلف‌النوع وسایط و اموال سرقت شده نیز بدست پولیس آمده است.

این درحالی است که سکینه حسینی، عضو شورای ولایتی هرات، روز دوشنبه( 20، عقرب ) در یک تماس تلفنی به خبرنگار افغان نیوز گفت که شماری از افراد مسلح غیر مسوول در برخی از ولسوالی های ولایت هرات زیر نام طالبان علیه حکومت فعالیت‌های هراس افگنانه انجام می دهند.

بازداشت 8 تن در پیوند به سرقت وسایط نقلیه از هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد