بازداشت-تن-همراه-با-چندین-میل-سلاح-از-نه-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قطعات خاص پولیس با اجرای چندین عملیات هدفمند درمربوطات ولایت های پروان، غزنی، بغلان، تخار، لغمان، بلخ، ننگرهار، پکتیا، لوگر ۲۲ تن را درپیوند به انجام جرم های گونه گون بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(23، جوزا) منتشر شده، آمده است که از جمله این افراد، یک‌تن همراه با چهار میل سلاح پنج تیره، یک میل کلاشینکوف، هفت میل تفنگچه و مقداری مهمات از مربوطات ناحیه نهم شهر جلال آباد مرکزولایت ننگرهار بازداشت شده است.

همچنان یک‌تن دیگر همراه با یک میل سلاح کلاشینکوف، یک میل سلاح یک تیره، مقداری مهمات ومواد مخدراز روستای"التمور" شهر پل علم مرکز ولایت لوگر و یک قاچاقبر اسلحه همراه با یک میل کلاشینکوف و یک میل پیکا در منطقه بندر مسیرشاهراه سرپل – جوزجان بازداشت شده اند.

در اعلامیه هم چنان آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس با اجرای یک عملیات دیگر درمربوطات ولسوالی میرزکه ولایت پکتیا، دومیل کلاشینکوف، یک میل سلاح پنج تیره، دومیل سلاح تفنگچه، چهار قبضه بمب دستی، مقداری مهمات و هفت کیلوگرام"چرس" را نیز کشف وبدست آورده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که نیروهای پولیس ملی با اجرای چندین عملیات ضد جرایم درمربوطات ولایت های بغلان، تخار، لغمان، پروان، غزنی و بلخ، ۱۹ تن را در پیوند به انجام جرم های گونه گون به ویژه سرقت های مسلحانه، اخلال امن ونظم عامه، مجروحیت و دزدی موتر بازداشت کرده اند.

از جمله این افراد، هفت تن در پیوند به سرقت های مسلحانه همراه با شش قبضه تفنگچه از مربوطات شهر پلخمری مرکزولایت بغلان، یکتن همراه با یک قبضه تفنگچه در پیوند به سرقت و زورگویی از مربوطات حوزه اول شهر تالقان مرکزولایت تخار، دوفرد مسلح غیر مسوول درپیوند به اخلال امن ونظم عامه همراه با یک میل کلاشینکوف ویک عراده موتر از مربوطات ماموریت سمت سوم امنیتی ولایت پروان، دوتن درپیوند به سرقت وسایل و اموال مردم از شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان، یکتن درپیوند به مجروحیت از مربوطات حوزه اول شهر مهترلام مرکزولایت لغمان، پنج تن همراه با دوقبضه تفنگچه و دوعراده موترسایکل در پیوند به سرقت واخلال امن ونظم عامه از مربوطات نواحی دوم و نهم شهر مزار مرکزولایت بلخ و یکتن دیگردرپیوندبه سرقت یک عراده موترسایکل از مربوطات ولایت غزنی بازداشت شده اند.

این درحالی است که شورای امنیت ملی کشور با ابراز نگرانی می‌گوید: باوجوی‌که دولت به پیشبرد روند صلح ادامه داده اما در جریان دو هفته گذشته ۸۹ غیرنظامی از سوی گروه طالبان کشته شده‌اند.

بازداشت 22 تن همراه با چندین میل سلاح از نه ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد