کشف-بیش-از-۳۹-کیلوگرام-مواد-مخدر-در-سه-ولایت

وزارت امور داخله کشور از کشف ۳۹ کیلوگرام مواد مخدر مختلف‌النوع و ۳۸۰۰ لیتر مرکبات مواد مخدر در ولایت‌های بدخشان، نیمروز و ننگرهار خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(1، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر ولایت‌های؛ نیمروز، بدخشان و ننگرهار با راه‌اندازی چندین عملیات جداگانه‌ی، مقدار ۳۹ کیلوگرام مواد مخدر مختلف‌النوع و ۳۸۰۰ لیتر مرکبات مواد مخدر را کشف و ضبط نمودند.

منسوبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر در ولایت نیمروز، مقدار ۳۸۰۰ لیتر مرکبات مواد مخدر را که از آن در ساخت و ساز شیشه و تابلیت های نشه آور کا استفاده میشود، از مربوطات شهر زرنج کشف و ضبط نمودند.

در اعلامیه وزارت داخله آمده است که مقدار ۲۰ کیلوگرام "چرس" نیز از سوی این نیروهای از یک منزل مسکونی در ولسوالی خاش ولایت بدخشان کشف و ضبط گردیده است.

از سوی هم، یک قاچاقبر همراه با مقدار ۱۹ کیلوگرام مواد مخدر از مربوطات ناحیه نهم شهر جلال‌آباد ولایت ننگرهار بازداشت گردیده است.

این درحالی است که وزارت دفاع ملی کشور نیز اعلام نموده که نیروهای اردوی ملی ۶۳۸ پاکت چرس را از ولایت ننگرهار کشف و به دست آوردند.

کشف بیش از ۳۹ کیلوگرام مواد مخدر در سه ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد