بازداشت-دو-فرد-مسلح-غیرمسوول-پس-از-درگیری-با-پولیس-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که دو فرد مسلح غیرمسوول پس از یک درگیری با پولیس کابل، از مربوطات حوزه هشتم امنیتی بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(14، دلو) منتشر شده، آمده است که دو فرد مسلح غیرمسوول، پس از یک درگیری با نیروهای پولیس از مربوطات حوزه هشتم امنیتی کابل، بازداشت شدند.

اعلامیه افزوده است که این افراد عصر روز گذشته، پس از تیراندازی برنیروهای پولیس در یک منزل در مربوطات حوزه هشتم امنیتی کابل، پنهان شدند.

پولیس بعد از محاصر ساحه رویداد، توانستند این افراد را همراه با یک میل سلاح کلاشینکوف و سه قبضه تفنگچه، بازداشت نمایند. وزارت داخله همچنان تصریح نموده که دراین رویداد، یک افسرپولیس نیز زخمی برداشته است.

وزارت داخله امیدواری داده است که پولیس کابل درامرمبارزه با جرم های جنائی به هدف تامین امنیت بهتر ومصوون شهروندان با جدیت کاروپیکار می‌کنند ودر راستای رد یابی و بازداشت مجرمین از هرگونه تلاش دریغ نخواهندکرد.

این درحالی است که نیروهای پولیس، شب گذشته، عملیات هدفمندی را درمنطقه شهرک محمدیه ولسوالی ده سبزکابل انجام دادند که درنتیجه آن، سرباند یک گروه تبهکار با یک همکاراش بازداشت گردید.

بازداشت دو فرد مسلح غیرمسوول پس از درگیری با پولیس کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد