وزارت-داخله-برای-پولیس-مبارزه-با-مواد-مخدر-ضرب-الاجل-تعیین-کرد

سرپرست وزارت امور داخله به مسوولان مربوط ولایت کابل، دو ماه فرصت داد تا همه قاچاقبران، تهیه کننده‌گان "رده‌بالا" و شبکه‌های پخش و توزیع مواد مخدر در پایتخت کشور را شناسایی و بازداشت نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله بعد از ظهر دیروز دوشنبه(14، دلو) با پرسونل پولیس مبارزه برضد مواد مخدر ولایت کابل، دیدار کرده و کارکردها و دستاوردهای آنان را در امر بازداشت سردسته‌های قاچاقبران مواد مخدر در کابل، ارزیابی نمود.

سرپرست وزارت امور داخله در این نشست که معین مبارزه برضد مواد مخدر و فرمانده پولیس ولایت کابل نیز حضور داشتند، به مؤظفین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر ولایت کابل، "دو ماه" فرصت داد تا همه قاچاقبران تهیه کننده‌گان "رده‌بالا" و شبکه‌های پخش و توزیع مواد مخدر در پایتخت کشور را شناسایی و بازداشت نمایند، در غیر آن چهره های متعهد تری به این سمت‌ها گماشته خواهند شد.

محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله، افزود که تنها بازداشت شبکه‌های قاچاقبران و تهیه‌کننده‌گان "رده‌بالا" مواد مخدر در ولایت کابل، میتواند به صفر سازی خرید و فروش این مواد مهلک در پایتخت کشور، کمک کند.

وزارت داخله برای پولیس مبارزه با مواد مخدر ضرب الاجل تعیین کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد