بازداشت-سارق-حرفوی-از-ولایات-کابل،-هلمند-و-کاپیسا

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای امنیتی در ولایت های کاپیسا، هلمند و کابل ۷ سارق حرفوی را از نقاط مختلت آن ولایات بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(17، جدی) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس، دوتن را به ارتکاب دزدی اموال منزل، از مربوطات ولسوالی حصه اول کوهستان ولایت کاپیسا بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که پولیس هلمند، یک‌تن را به ارتکاب دزدی موترسایکل یک باشنده محل، همراه با یک موترسایکل مسروقه، ازمربوطات حوزه اول امنیتی شهرلشکرگاه مرکزولایت هلمند، بازداشت کرده است.

همچنان منسوبان پولیس کابل، در دوعملیات اوپراتیفی، چهارمجرم حرفوی را به ارتکاب چپاولگری، از مربوطات حوزه سیزدهم وهفتم امنیتی بازداشت کرده اند.

این چپاولگران حرفوی که از مدتی تحت تعقیب پولیس قرارداشتند، سه تن آنان از منطقه دشت برچی و یک تن دیگرآنان همراه با یک قبضه تفنگچه از مربوطات حوزه هفتم امنیتی کابل، بازداشت شده است.

وزارت داخله تصریح نموده است که این افراد، در قضایای گونه گون جنائی، به ویژه دزدی و چپاول اموال قیمتی مردم درمربوطات حوزه‌های هفتم، سیزدهم و هجدهم وسایربخش‌های شهر کابل، نقش داشته اند.

وزارت داخله امیداواری داده است که پولیس کابل، درامرمبارزه با جرم‌های جنائی به گونه جدی کار وپیکارمی کنند ودر راستای ردیابی مجرمین، و ایجاد فضای امن به باشنده گان، از هرگونه اقدام وتلاش، دریغ نخواهند کرد.

بازداشت 7 سارق حرفوی از ولایات کابل، هلمند و کاپیسا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد