پولیس-کابل-دو-موتر-سرقت-شده-را-به-مالکان-آن-تسیلم-نمود

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس کابل دو موتر سرقت شده را از مربوطات حوزه های چهارم و یازدهم شهر کابل، دریافت و به مالکان آن تسیلم نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(7، دلو) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس کابل دو موتر سرقت شده را از مربوطات حوزه های چهارم و یازدهم شهر کابل، دریافت و به مالکان آن تسیلم نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، شب گذشته، سارقین یک موتر کرولا را از ساحه تایمنی مربوط حوزه چهارم امنیتی سرقت نموده بودند.

منسوبین پولیس حوزه چهارم و یازدهم امنیتی با کسب اطلاع از این موضوع، تمامی مسیرهای فرار سارقین را زیر پوشش قراردادند، از اینکه مسیرهای فرار بالای سارقین مسدود گردیده بود، سارقین موتر را در یک کوچه در مربوطات حوزه یازدهم رها نموده و با استفاده از تاریکی شب فرار کردند.

در اعلامیه همچنان آمده است؛ یک عراده واسطه نوع کرولا که قبلآ سرقت شده بود، روز گذشته از مربوطات حوزه چهارم امنیتی دریافت و دوباره به مالک آن تسلیم داده شد.

این درحالی است که وزارت امور داخله کشور، روز گذشته نیز اعلام نموده بود که در نیتجه عملیات کشفی در مربوطات ولسوالی پغمان ولایت کابل، یک‌تن به جرم سرقت ۸ راس مواشی "گاو میش" بازداشت گردیده است.

پولیس کابل دو موتر سرقت شده را به مالکان آن تسیلم نمود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد