بازداشت-شش-تن-به-جرم-تخریب-پایه‌های-برق-از-کابل

نهاد های امنیتی از بازداشت شش نفر که هفته قبل در تخریب پایه برق وارداتی ازبکستان در منطقه میرزاخیل ولسوالی میربچه کوت ولایت کابل نقش داشتند، خبر داده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشورامروز شنبه(13، ثور) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبین قومندانی امنیه پولیس کابل شب گذشته طی عملیاتی یک گروه شش نفری را در پیوند به‌سازماندهی حملات تروریستی به‌خصوص انهدام پایه برق در ولسوالی میربچه کوت دستگیر کردند.

اعلامیه افزوده است؛ این افراد حوالی ساعت 11 شب گذشته تصمیم داشتند تا حملات تروریستی را بالای پوسته‌های پولیس در مربوطات ولسوالی میربچه کوت انجام دهند که در نتیجه اقدام سریع منسوبین قومندانی امنیه ولسوالی میربچه کوت، دستگیر شدند.

در اعلامیه آمده است که این گروه شش نفری از چندی بدینسو تحت رهبری اسامی گل پادشاه برادر ولسوالی نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی قرباغ کابل، دست به‌فعالیت‌های تروریستی در ولسوالی‌های قرباغ، میربچه کوت و بگرام‌، می‌زدند.

همچنان مرکز اطلاعاتی 1001 امنیت ملی نیز می افزاید که از نزد این افراد، یک میل راکت انداز، ۲ میل کلاشینکوف، شش فیر مرمی راکت و یک عراده موتر کرولا به دست آمده است.

این درحالی است که پیش از این نیز شخصی به نام «مماتی سالنگ» به اتهام انفجار دادن پایه برق در سالنگ از سوی امنیت ملی بازداشت شده بود که محکوم به 16 سال زندان شد.

بازداشت شش تن به جرم تخریب پایه‌های برق از کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد