بازداشت-شش-قاچاقبر-همراه-با-میلیون-افغانی-پول-نقد

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که یک شبکه ۶ نفری عرضه کننده گان مواد مخدر همراه با مبلغ ۷ ملیون افغانی پول نقد و تابلیت های نشه آور از شهر کابل بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که روز شنبه(15، سنبله) منتشر شد، آمده است که منسووبین پولیس مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله یک شبکه شش نفری عرضه کنند گان مواد مخدر را به شمول یک خانم از شهر کابل بازداشت کردند.

محمد هاشم اورتاق، معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله گفت: در عملیاتی که نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر در مربوطات ناحیه هشتم شهر کابل راه اندازی نموده بودند برعلاوه بازداشت یک شبکه شش نفری عرضه کنندگان مواد مخدر در شهر کابل، نزدیک به ۳۰ هزار قرص تابلیت های نشه آور (K) را نیز از نزد این شبکه به دست آورده اند.

آقای اورتاق تصریح کرد که در این عملیات در حدود ۷ ملیون افغانی پول نقد با یک عراده واسطه نقلیه مربوط به این شبکه، نیز به دست نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر آمده است.

این درحالی است که وزارت امور داخله برای کاهش جرایم جنایی و دستگیری مجرمان، برنامه میثاق امنیتی را راه اندازی کرده تا با همکاری شهروندان متهمان جرایم جنایی را سریع‌تر دستگیر کند.

بازداشت شش قاچاقبر همراه با 7 میلیون افغانی پول نقد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد