غاصبین-زمین-در-کابل-به-زودی-دستگیر-می‌شوند

معاون اول ریاست جمهوری به سلسله تصمیم‌هایش می‌گوید: کسانی‌که در غصب زمین دست دارند واز زنان بی بضاعت و گدایان به عنوان محافظین و سپر شان استفاده می نمایند تا مانع حضور پولیس در ساحه شوند، دستگیرمی‌شوند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز دو شنبه(5، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که شاروالی کابل نمیتواند در آزاد سازی ساحات غصب شده سلیقه ای عمل نماید. پاک کاری سرک به سرک ادامه خواهد داشت.

وی افزوده است که بررسی اسناد شهرک‌های کلان که ده ها مراتبه بالاتر از سند دست داشته زمین را غصب کرده اند، آغاز می‌گردد.

صالح می‌گوید: کسانیکه در عقب کوتل خیرخانه شب و روز در غصب زمین دست دارند واز زنان بی بضاعت و گدایان به عنوان محافظین  و سپر شان استفاده می نمایند تا مانع حضور پولیس در ساحه شوند، دستگیرمی‌شوند. مطمین باشید. همه را با اسم و ولد شناخته ایم و میدانیم که کدام حلقه در عقب شان قرار دارد.

به گفته وی؛ وقتی زمین غصب شده آزاد می‌گردد باید به عنوان زمین در اختیار دولت قرار بگیرد. پاک و صفا . دولت هیچ نوع مسوولیت در پاک کاری آشغال و کثافات بجا مانده از غاصب ندارد و زمین را توسط خودشان پاک کاری می‌کند.  به معضله غصب و آزاد سازی زمین ها در تمام شهر توجه یکسان صورت می‌گیرد.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون نخست رییس‌جمهور در نخستین روز مسؤولیت‌اش برای مبارزه با مجرمان در پایتخت، وعده سپرده‌است که امنیت واقعی و روانی را به کابل بر می‌گرداند.

غاصبین زمین در کابل به زودی دستگیر می‌شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد