بازداشت-قاچاق‌بر-و-سارق-مسلح-از-سه-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس ولایت‌های پروان، پنچشیر و نیمروز ۹ تن را در پیوند به سرقت موترسایکل و قاچاق مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه‌شنبه(8، میزان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر ولایت پروان، به دنبال راه اندازی عملیاتی، ۵ قاچاقبر مواد مخدر را حین قاچاق ۴۱ کیلوگرام تریاک و چرس، از مربوطات ولسوالی سالنگ بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده که یک قاچاقبر دیگر نیز همراه با مقدار ۱۰ کیلوگرام چرس و یک عراده موتر از مربوطات مرکز ولایت پنچشیر از سوی پولیس مبارزه برضد مواد مخدر بازداشت گردیده است.

وزارت داخله با نشر یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس قوماندانی امنیه ولایت نیمروز با اجرای یک عملیات کشفی در مربوطات حوزه اول شهر زرنج، یک گروه سه نفری دزدان حرفوی "موترسایکل" را بازداشت کرده‌اند. این گروه برعلاوه در قضیه دزدی موترسایکل، در انجام سایر جرایم به ویژه چپاولگری نیز نقش داشتند.

در اعلامیه آمده است که ازنزد این گروه، دو عراده موترسایکل نیز بدست آمده و دوسیه‌های نسبتی آنان جهت بررسی به نهاد مربوطه سپرده شده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته، ادارات سکتوری و نهادهای تنفیذ قانون روی بسیج ملی ادارات ذیربط در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید نمودند.

بازداشت 9 قاچاق‌بر و سارق مسلح از سه ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد