هفت-تن-به-ارتکاب-قاچاق-مواد-مخدر-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ضمن بازداشت هفت تن در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر از ولایت‌های کابل، کندز و سمنگان،۶۱ کیلوگرام هیروئین از ننگرهار نیز کشف گردیده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج‌شنبه(10، میزان) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای چندین عملیات کشفی جداگانه در مربوطات ولایت‌های کابل، کندز و سمنگان، هفت تن را به ارتکاب قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده‌اند.

اعلامیه افزوده است که ازاین میان؛ یکتن در پیوند به قاچاق چهار کیلوگرام مواد مخدر نوع شیشه ازچوک ارغندی و سه تن به ارتکاب فروش مواد مخدر از مربوطات حوزه‌های چهارم و هفدهم شهر کابل، دو فروشنده مواد مخدر از مربوطات حوزه های سوم و هفتم شهر کندز و یک فروشنده دیگر مواد مخدر از شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان بازداشت شده‌اند.

هم چنان، وزارت داخله تصریح نموده که نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر، عملیات هدفمندی را بر یک منزل مسکونی در مربوطات ولسوالی دوربابا ولایت ننگرهار انجام دادند که در پی آن، ۶۱ کیلوگرام مواد مخدر نوع هیروئین را کشف و بدست آورده‌اند.

این درحالی است که مراکز فروش مواد مخدر در برخی ولایت‌ها تخریب شده، اما خورده فروشان در دوکان‌‌های تیل فروشی و مستری‌خانه‌ها کودکان را استخدام می‌کنند و توسط آنان مواد مخدر را به فروش می‌‌رسانند.

هفت تن به ارتکاب قاچاق مواد مخدر بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد