بازداشت-چهار-تن-به-جرم-اختطاف-یک-کودک-در-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که یک کودک ربوده شده از بند آدام‌ربایان در کابل آزاد و چهار تن در پیوند به این رویداد بازدشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه‌شنبه(27، جوزا) منتشر شده، آمده است که منسووبین پولیس مبارزه با جرایم جنایی این وزارت در عملیات مشترک هدفمند که با منسوبین پولیس حوزه هفدهم شهر کابل، شب گذشته در مربوطات این ناحیه راه اندازی کردند، در نتیجه یک کودک ربوده شده را از بند آدم‌ربایان آزاد ساختند.

اعلامیه افزوده است که همزمان با این، پولیس سه تن را به مظنونیت اختطاف این کودک از ساحه عملیات بازداشت کرد و پس از انکشاف قضیه، یک سرگروه آنان نیز صبح امروز از مربوطات ناحیه هفدهم شهر کابل شناسایی و بازداشت گردید.

ستر پاسوال عبدالصبور قانع معین ارشد امورامنیتی وزارت امورداخله در دیداری که با کودک و خانواده وی داشت، از همکاری مردم و اقدام به موقع منسوبین پولیس در جهت رهایی کودک ربوده شده اظهار امتنان کرد.

وزارت داخله تصریح نموده است؛ این کودک که عزیزالله نام دارد، دو روز قبل از سوی افراد ناشناس از مربوطات ناحیه یازدهم شهر کابل ربوده شد و پس از گذشت یک شبانه روز، محل نگهداری وی از سوی پولیس تثبیت و در عملیاتی از چنگ آدم‌ربایان آزاد ساخته شد.

این درحالی است که وزارت امور داخله روز (یکشنبه) نیز اعلام کرده بود که پوليس كابل طی عمليات هدفمند، يك دختر 12 ساله را از بند اختطاف چيان آزاد و همزمان دو تن را در پيوند به اين قضيه، بازداشت كرد.

بازداشت چهار تن به جرم اختطاف یک کودک در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد