بازداشت-چهار-قاچاق‌بر-مواد-مخدر-از-زابل-و-پنجشیر

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس ولایت‌های زابل و پنجشیر، چهار ‌تن را در پیوند به قاچاق بیش از ده تُن مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(15، جوزا) منتشر شده، آمده است که روزگذشته، منسوبان پولیس مدیریت مبارزه با مواد مخدر قومندانی امنیه ولایت پنجشیر با اجرای عملیاتی، یک‌تن را در پیوند به قاچاق"چرس" دستگیر کردند.

اعلامیه افزوده است؛ این فرد که مقداری ۲۵ کیلوگرام مواد مخدر"چرس" را به گونه ماهرانه در یکعراده موتر کرولا جاسازی کرده بود و می‌خواست آن‌را از ولایت پنجشیر به کابل قاچاق نماید، از مربوطات حوزه دوم امنیتی ولایت پنجشیر شناسائی و دستگیر شد.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که پولیس مبارزه برضد مواد مخدر ولایت زابل سه تن را در پیوند به قاچاق مقدار ده تُن مواد مخدر از مربوطات ساحه "باکورزو" شهر قلات بازداشت نمودند.

در اعلامیه آمده است که افراد بازداشت شده، 10 هزار کیلوگرام بنگدانه را در یک عراده موتر تیلر جابجا نموده و قصد قاچاق آن را به ولایت کندهار داشتند.

این درحالی است که وزارت داخله روز گذشته نیز اعلام نموده بود که منسوبان پولیس قطعه خاص مبارزه با مواد مخدر با اجرای یک عملیات هدفمند در مربوطات حوزه دوم شهر جلال‌آباد مرکز ولایت ننگرهار، یک‌تن را در پیوند به قاچاق صدها قرص تابلیت‌های نشه آور"کا" بازداشت کرده‌اند.

بازداشت چهار قاچاق‌بر مواد مخدر از زابل و پنجشیر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد