بازداشت-یک-مهاجم-انتحاری-با-لباس-زنانه-در-لغمان

نیروهای امنیتی در مربوطات شهر مهترلام مرکز ولایت لغمان، یک حمله کننده انتحاری را که لباس زنانه پوشیده بود، پیش از انجام حمله بازداشت کرد.

به گزارش افغان نیوز: مسوولان محلی در ولایت لغمان می‌گویند که نیروهای امنیتی روز گذشته در مربوطات شهر مهترلام مرکز این ولایت یک حمله کننده انتحاری را که لباس زنانه پوشیده بود، پیش از انجام حمله بازداشت کرده است.

دفتر والی لغمان گفت، این فرد می‌خواست در شهر مهترلام ولایت لغمان حمله انتحاری انجام دهد، اما بر اساس راپورهای کشفی و استخباراتی، پولیس توانست در یک عملیات خاص زمانی که انتحار کننده می‌خواست فرار کند او را بازداشت کند.

پولیس لغمان گفته است که این حمله کنندۀ انتحاری مربوط گروه طالبان است و برنامه‌اش حمله به یکی از مراکز دولتی بود که موفق نشد. پولیس گفته است با گرفتاری این حمله کننده انتحاری از یک حمله خونین جلوگیری کرده است.

سخن‌گوی والی لغمان نیز می‌گوید که تحقیقات از فرد بازداشت شده جریان دارد تا مشخص گردد از کجا و به دستور کی آمده و هدف حمله اش کجا بوده است.

این در حالیست که امروز صبح، یک حمله کننده انتحاری موفق شد مواد انفجاری همراه اش را در جاده شش درک شهر کابل در نزدیکی یکی از دفاتر امنیت ملی و در یک کیلومتری ارگ ریاست جمهوری و وزارت دفاع انفجار دهد. وزارت داخله شمار تلفات این حمله را پنج کشته و دو زخمی گفته است اما وزارت صحت عامه گفته است که در این حمله شش نفر کشته شده و یک نفر زخمی گردیده است.

بازداشت یک مهاجم انتحاری با لباس زنانه در لغمان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد