بازداشت-یک-گروه-نفری-آدم-ربا-در-ولایت-کابل

یک گروه ۹ نفری آدم ربایان تحت فرماندهی سیدمصطفی از مربوطات ناحیه ۱۳ در غرب شهر کابل بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه یی گفته که منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی در یک عملیات هدفمند یک گروه 9 نفری اختطاف‌چی را به سر گروپی اسامی سید مصطفی اکبری مشهور به آغا صاحب فرزند سید اکبر همراه با 8 تن دیگر از همکارانش از ساحه ناحیه یازدهم شهر کابل بازداشت نموده اند.

بازداشت شده گان شامل سید مصطفی اکبری سرباند گروپ اختطافچی، ادریس فرزند محمد عمر، عبدالفرید فرزند عبدالنبی، دل آغا مشهور به بریالی فرزند محمد نعیم، پرویز فرزند نورعلم، سید جمال مشهور به مسعود فرزند سید اکبر، حکمت الله فرزند آقا جان، محمد ظریف فرزند محمد و فهیمه بنت سید اکبر می باشند.

بازداشت شده گان اعتراف نموده که یک طفل پنج ساله بنام پریسا را 23روز قبل به هدف اخذ مقدار 105 هزار دالر امریکائی از فامیلش اختطاف و جهت پنهان نمودن، وی را به کشور پاکستان انتقال داده بودند و قصد داشتند تا  مقدار پول متذکره را، از نزد پدر پریسا در کابل دریافت نمایند.

ریاست عمومی امنیت ملی گفته که بازداشت شده گان یک گروه حرفه ئی اختطاف‌چی بودند در عملیات پیچیده نیرو های امنیت ملی از ولایات ننگرهار و شهر کابل بازداشت و طفل خورد سال از چنگ شان آزاد و تسلیم فامیلش گردیده است.

پدر پریسا  ضمن قدر دانی از تلاش های  منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی بخاطر بدست آوردن دو باره دخترش، از مراجع عدلی و قضائی می خواهد تا اختطاف‌چیان بازداشت شده را به جزای اعمال شان برسانند.

بازداشت یک گروه 9 نفری آدم ربا در ولایت کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد