تعادل-میان-دانش-مسلکی-و-تجربه-کاری-در-ادارات-لحاظ-گردد

طرح اصلاحات معنیت های مالی و اداری از سوی کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی به‌منظور ارائۀ خدمات سریع و موثر در ادارات دولتی به رئیس جمهورغنی ارائه گردید.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ به‌منظور بحث روی طرح اصلاحات معینیت‌های وزارت‌ها و معاونیت‌های مالی و اداری و ادارات مستقل، تحت ریاست محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور در ارگ دایر گردید.

در این جلسه که بعد از ظهر روز گذشته دایر شد، احمدنادر نادری رئیس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی کشور، طرح اصلاحات معینیت‌هاى وزارت‌ها، معاونیت‌های مالی و اداری ادارات مستقل را که غرض افزایش بهتر و مؤثریت بیشتر بودجه و ارایۀ بهتر خدمات به شهروندان ترتیب گردیده‌است، ارایه نمود.

رئیس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، درخصوص اهداف و موثریت طرح متذکره به‌گونۀ مفصل به‌جلسه معلومات داده گفت که این طرح به‌منظور ارائۀ خدمات سریع و موثر و نیز ارتقای ظرفیت و موثریت کار در ادارات دولتی و بهینه‌سازى مصرف و مدیریت بودجه ترتیب شده‌است.

رئیس‌جمهورمحمداشرف غنی، از طرح ارایه‌شده استقبال نمود و از مسوولان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی کشور، به‌خاطر ترتیب این طرح اصلاحی، تشکر کرد و بر معیاری‌بودن، شفافیت و قانونیت در همه پروسه‌های استخدام تأکید نمود.

رئیس‌جمهورغنی، روی اهمیت صلاحیت و مسوولیت در ادارات صحبت کرد و سلسله مراتب را در ادارات دولتی یکی از موضوعات مهم عنوان نمود. وی بر حفظ  تعادل میان دانش مسلکی و تجربه کاری در ادارات تأکید ورزید.

رئیس‌جمهور کشور تصریح کرد که پروسه‌های استخدام باید براساس یک چارچوب واضح انجام پذیرد تا زمینۀ رقابت سالم به‌گونۀ مساوی برای همۀ شهروندان و واجدین شرایط فراهم گردد. همچنان، وی تأمین شفافیت را در استخدام افراد شایسته مهم خواند و خواستار توجه بیشتر مسوولان در این زمینه گردید.

تعادل میان دانش مسلکی و تجربه کاری در ادارات لحاظ گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد