بازداشت-۱۴-تن-در-پیوند-به-جرایم-جنایی-از-چهار-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۱۴ تن در پیوند به انجام جرایم جنایی از هلمند، فراه، پروان و تخار بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه‌شنبه(4، قوس) منتشر شده، آمده است که منسووبان پولیس قوماندانی‌های امنیه ولایت‌های هلمند، فراه، پروان و تخار، با انجام چندین عملیات کشفی، ۱۴ تن را به ارتکاب انجام جرایم جنایی به ویژه دزدی‌های مسلحانه، دزدی وسایط و چپاولگری بازداشت کرده‌اند.

اعلامیه افزوده است که هشت تن به جرم دزدی‌های مسلحانه، دزدی موتر و سرقت اموال قیمتی از مربوطات حوزه‌های اول، سوم و چهارم و ولسوالی‌های بالابلوک و پشترود ولایت فراه، دو تن به ارتکاب دزدی یک موتر سایکل از مربوطات حوزه هفتم شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند، یکتن به جرم دزدی یک موتر با موتر مسروقه از مربوطات حوزه اول شهر چاریکار مرکز ولایت پروان و یک گروه سه نفری سارقین حرفوی موتر با یک عراده موتر مسروقه، از شهر تالفان مرکز ولایت تخار، بازداشت شده‌اند.

وزارت داخله تصریح نموده که از نزد افراد بازداشت شده، دو عراده موتر و شش عراده موترسایکل مسروقه، یک میل کلاشنیکوف و دو قبضه بمب دستی نیز بدست آمده و دوسیه‌های نسبتی افراد بازداشت شده، پس از تحقیقات ابتدائی به نهاد مربوطه سپرده شده‌اند.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز دو شنبه(3، قوس) به سلسله  جلسه‌های شش و نیم صبح، در صفحه فسبوک اش نوشته است که دیروز اولین جلسه  کاری برای تطبیق میثاق امنیتی را با هشت ولایت افغانستان از طریق ویدیو برگزار کردیم.

صالح گفت که گزارش این جلسه از طریق دفتر مطبوعاتی با مردم افغانستان شریک ساخته شده و مانند کابل در باقی ولایات نیز همکاری مردم را خواهانیم . برای نوشتن میثاق امنیتی برای هر ولایت با صد ها نفر مصاحبه میشود و تمام گذشته امنیتی و جرمی ولایت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بازداشت ۱۴ تن در پیوند به جرایم جنایی از چهار ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد