پولیس-لوگر-دو-ذخیره‌گاه-بزرگ-چرس-را-نابود-کرد

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای پولیس دو ذخیره‌گاه بزرگ مواد مخدر"چرس" را در ولسوالی خوشی ولایت لوگر از بین بردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یکشنبه (9، قوس) منتشر  شده، آمده است که قطعه خاص پولیس مبارزه با مواد مخدرعملیات مشترکی را  با نیروهای هوائی کشور در ساحه دره غوران ولسوالی خوشی ولایت لوگر اجرای نمودند که در پی آن، دو ذخیره‌گاه بزرگ مواد مخدر را کشف و از بین بردند.

اعلامیه افزوده است که در این انبار، مقداری ۸۰۰۰ کیلوگرام "چرس" پروسس شده و غیرپروسس شده ذخیره شده بود که پس از کشف، طبق قانون مبارزه مواد مخدر، در محل از بین برده شد.

وزارت داخله وعده سپرده که نیروهای قطعه خاص پولیس مبارزه با مواد مخدر، در راستای مبارزه با کشت، تولید و پروسس مواد مخدر که یکی از منابع تمویل مالی گروه‌های تروریستی به ویژه طالبان در کشور است، به گونه جدی کار و پیکار می‌کنند.

این درحالی است که هرچه موعد خروج نیروهای خارجی از جمله امریکا از کشور نزدیک تر می شود نگرانیهای ناشی از تولید تریاک، قاچاق مواد مخدر و به دنبال آن تقویت گروههای تروریستی و گسترش ناامنی در کشور و آسیای مرکزی نیز افزایش می‌یابد.

پولیس لوگر دو ذخیره‌گاه بزرگ "چرس" را نابود کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد