بازدید-سرپرست-وزارت-داخله-از-دروازه-شرقی-شهر-کابل

محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امورداخله به منظور اتخاذ بهتر تدابیر امنیتی، از دروازه شرقی شهر کابل در ساحه تنگی پلچرخی باز دید نمود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله کشور آمده است که آقای اندرابی به منظور اتخاذ بهتر تدابیر امنیتی، چگونگی از تطبیق پلان امنیتی در شهر کابل، و جلوگیری از فعالیت های تروریستی در این شهر روز گذشته از دروازه شرقی شهر کابل در پلچرخی بازدید کرد.

مل پاسوال خوشحال سعادت معین ارشد امورامنیتی این وزارت، که سرپرست وزارت امورداخله را همراهی میکرد، از چگونگی تطبيق پلان امنیتی شهر کابل و همچنان از کاربرد وموثریت وسایل تخنیکی امنیتی، در در وازه های شهر کابل به وزیر امورداخله معلومات داده گفت که تیم امنیتی کابل به گونه مشترک در راستای تطبیق پلان امنیتی این شهر کار می نمایند.

سرپرست وزارت امورداخله همچنان از وسایل و تجهیزات تخنیکی از جمله اسکنر های امنیتی که به منظورتثبیت و کشف مواد منفجره و مهمات، در آن دروازه نصب گردیده است، دیدن نمود و به مسئولین آن تاکید کرد که در راستای استفاده موثر و همچنان حفظ و نگهداشت این وسایل توجه لازم داشته باشند.

در اعلامیه همچنان آمده است که آقای اندرابی از زحمات و تلاش های تیم مشترک امنیتی کابل در راستای تطبیق بهتر پلان امنیتی این شهر، ابراز قدر داني نمود.

این درحالی است که روز گذشته، وزارت داخله اعلام نمود که منسوبين پوليس قومانداني امنيه ولايت كابل ۲ تن را در پيوند به سرقت های مسلحانه از ناحیه هفتم شهر بازداشت کردند.

بازدید سرپرست وزارت داخله از دروازه شرقی شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد