شکست-مرگبار-طالبان-در-ولسوالی-خواجه-غار-ولایت-تخار

وزارت داخله اعلام نموده است که نيروهاى دفاعی ‌و امنیتی کشور با کشتن ۱۹ تن از گروه طالبان، ولسوالی خواجه غار ولایت تخار را از وجود تروريستان كاملاً تصفيه کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه (23، جوزا) منتشر شده، آمده است که پس از حمله گروهى طالبان به بعضى نقاط و قسمتى از بازار ولسوالى خواجه غار ولايت تخار، نيروهاى دفاعی ‌و امنیتی با حمايت نيروهاى هوايى پاسخ قاطع و سريعى به دشمنان مردم افغانستان دادند.

اعلامیه افزوده است كه در نتیجه شب گذشته اين ولسوالى از وجود تروريستان طالب كاملاً تصفيه گرديد و اکنون وضعيت اين ولسوالى پس از چند ساعت درگیری به حالت عادى برگشته است.

وزارت داخله هم چنان تصریح نموده که طى عمليات تصفيوى قطعات کماندو در این ولسوالی ١٩ تن تروريستان طالب كشته و ١٢ تن ديگر آنان زخمى شدند. قابل ذکر است در جریان این عمليات، مقدار زيادى سلاح، مهمات و تجهيزات دشمن تخريب گرديده است.

در اعلامیه وزارت آمده است که نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان به مردم شریف ولسوالی خواجه غار و ولسوالی های همجوار اطمینان می دهد که دشمن توان مقابله با این نیروها را ندارد و هرگونه تحرک آنان با مشت آهنین پاسخ داده خواهد شد.

این درگیری ها درحالی است که براساس شاخص جهانی صلح، افغانستان به عنوان نا آرام ترین کشور جهان معرفی شده‌است.

شکست مرگبار طالبان در ولسوالی خواجه غار ولایت تخار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد