بلند-منزل‌ها-با-کمره‌های-مخفی-مجهز-می‌شوند

ریاست امنیت ملی کابل توصیه نموده که تمام بلند منزل‌ها و مارکیت‌ها باید با کمره‌های مخفی مجهز شوند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" نوشته است که مطابق به دستورات میثاق امنیتی تمام بلند منزل‌ها و مارکیت‌ها در شهر کابل باید کمره‌های امنیتی را مطابق به توصیه ریاست امنیت ملی کابل در بخش‌های مشخص نصب نمایند. 

وی می‌افزاید که شماری ازین بنا‌ها از توصیه‌های امنیتی سرپیچی می نمایند؛ اما این هشداریه باید جدی گرفته شود.  

صالح می‌گوید که در هفته‌های اخیر دو قضیه اختطاف به شکل پیچیده و مغلق در شهر کابل اتفاق افتاده است. نهاد‌ها امنیتی در پیوند به این قضیه تا اکنون دوازده نفر را که مستقیم در آن نقش داشتند، دستگیر کرده اند. اما تا کنون اختطاف شده ها آزاد نشده اند.  

آقای صالح مدعی است که متاسفانه محافظین یکی از رجال درین جرایم دخیل بوده اند. پیام آخر ما برای آنها این بود که در قسمت رهایی فرد اسیر و اختطاف شده بیشتر و جدی تر با دولت همکاری نمایند و تلاش شود که هیچ آسیبی به فرد و یا افراد اسیر نرسد. 

معاون اول ریاست جمهوری تصریح نمود که این شخص مهم تا کنون با دولت همکار دارد ولی فرد اختطاف شده هنوز رها نگردیده است. 

آقای صالح از  تمام مقامات و اشخاص مطرح که با خود محافظ دارند، خواسته که به سابقه – شخصیت – کرکتر و اخلاق اطرافیان خویش توجه جدی داشته باشند.

این درحالی است که امرالله صالح در ( ۱۷، جدی) اعلام کرده بود که قرار است شهر کابل با تکنولوژی پیش‌رفته زیر پوشش کمره‌های امنیتی قرار گیرد.

بلند منزل‌ها با کمره‌های مخفی مجهز می‌شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد