به-اتهام-همکاری-با-دولت-قصد-کشتنم-داشتند

یک متنفذ قومی که به اتهام همکاری با دولت، پنج روز قبل از ولسوالی زرمت ولایت پکتیا توسط طالبان ربوده شده بود، توسط پولیس غزنی از مرگ نجات یافت.

به گزارش افغان نیوز: مل پاسوال محمدزمان، قوماندان امنیه ولایت غزنی میگوید: حاجی نیازگل یکی از بزرگان و متنفذین ولسوالی زرمت ولایت پکتیا میباشد که یک هفته قبل از آن ولسوالی توسط طالبان مسلح ربوده شده بود و طالبان میخواستند این بزرگ قوم را از ولسوالی زرمت ولایت پکتیا به جای دیگر انتقال بدهند که به اساس سعی و تلاش ارگان های کشفی پولیس ولایت غزنی و کمین توسط پولیس ولسوالی ده یک این ولایت از چنگ آنان نجات داده شد.

حاجی نیاز گل میگوید که طالبان مرا به جرم همکاری با دولت و بخاطر ثبت شماره های تلفن بعضی از مقامات ولایت پکتیا در موبایل شخصی ام ربوده بودند و میخواستند که به بهانه همکاری با دولت مرا به قتل برساند.

او می افزاید: بعداز مدت پنج روز از ولسوالی زرمت مرا به جای دیگری انتقال میدادند که خوش بختانه توسط پولیس ولایت غزنی از چنگ آنان نجات یافتم  .

حاجی نیاز گل از تلاشهای پولیس غزنی در رهایی اش ابراز خرسندی مینماید و به نمایندگی از تمام مردم محل خود از نیروهای امنیتی حمایت خود را اعلام نمود.

شهروندان افغانستان تنها با تهدید حملات انتحاری و بمبی روبرو نبوده بلکه با پدیده آدم ربایی که اخیراٌ افزایش یافته‌است نیز درگیر اند.

به اتهام همکاری با دولت قصد کشتنم داشتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد