تجاوز-جنسی-یک-داکتر-به-کودک-ده-ساله-در-کابل

اسدالله ولد عزیزالله یکی از داکتران شفاخانه ذولفقار در حوزه شانزدهم شهر کابل به جرم تجاوز جنسی بالای یک مریض «پسربچه ده ساله» دستگیر شد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون  اول ریاست جمهوری امروز شنبه(8، قوس) به سلسله نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است؛ کابل در چهل و هشت ساعت گذشته گواه ۹ حادثه؛ هفت جنایی و دوتا تروریستی بوده است. 

آقای صالح در عین حال می‌گوید: پولیس با افتخار کابل دستاورد های قابل لمس و بزرگ داشتند که هر یک آن به تفصیل در اعلامیه های  تصویردار از طرف بخش مطبوعاتی ما به نشر خواهند رسید.

وی افزوده که پولیس با وقار کابل توانسته است داکتری را که بالای یک مریض "پسربچه ده ساله" تجاوز جنسی "عمل لواط" را به کرات انجام بدهد، دستگیر کند.

معاون اول ریاست جمهوری به ریاست دفتر خویش هدایت داده که از وزارت محترم صحت عامه بخواهند تا جواز طبابت این ابلیس لغو گردد و پس از رهایی از زندان دیگر به اسم داکتر جای نداشته باشد. 

صالح می‌گوید که اسم این درنده خوی و ابلیس صفت اسدالله ولد عزیزالله  است و او در شفاخانه ذولفقار در حوزه شانزدهم کار می‌کرد. عکس ها و اعترافات چنین انسان ها نشرخواهد شد.

به گفته وی؛ فهرست جرم پیشه‌ها در کار مبارزه با جرم در افغانستان بی سابقه است. این فهرست چنان عمیق و با تفصیل است که هیچ مجرم جرات تردد در ساحه را ندارد و اولین بار است که آمرین حوزه و قدمه های پایین میدانند دنبال کی‌ها و در کجا بگردند. اکنون از جمله سه هزار و هفتصد جرم پیشه که در فهرست ها شامل اند تنها نه صد نفر آنها دستگیر شده اند.

تجاوز جنسی یک داکتر به کودک ده ساله در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد