تخریب-کارخانه-چرس-و-مواد-انفجاری-طالبان-در-ولایتت-پکتیا

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات هدفمند در ولایت پکتیا، ضمن تخریب یک کارخانه مواد مخدر، ۵۰۰ کیلوگرام مواد انفجاریه و همچنان مهمات و تجهیزات نظامی طالبان نیز بدست پولیس آمده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(20، ثور) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس شب گذشته یک عملیات هدفمندی را در مربوطات قریه "بورگی" ولسوالی احمدآباد ولایت پکتیا راه اندازی کردند.

اعلامیه افزوده است؛ در نتیجه این عملیات که حمایه هوائی را نیز با خود داشت، ۷ تروریست طالب کشته ۳ تن دیگرآنان بازداشت ویک باب فابریکه چرس مربوط به این گروه تروریستی از بین برده شد.

در اعلامیه آمده که از این کارخانه مواد مخدر، مقدار ۱۳۵۰۰ کیلوگرام چرس خام ۱۵۰۰ کیلوگرام بنگ دانه ۵۰۰ کیلوگرام مواد انفجاریه تحت نام امونیم نایتریت و همچنان ۳ میل سلاح، یک پایه مخابره، تعدادی مهمات و تجهیزات نظامی و سه عراده موترسایکل تروریستان طالب به دست نیروهای پولیس آمده است.

وزارت داخله تصریح نموده است که مواد مخدر به دست آماده، در ساحه عملیات از سوی پولیس از بین برده شد.

این درحالی است که رییس جمهور غنی در واکنش به قتل قوماندان امنیه خوست توسط طالبان اعلام نموده که طالبان دست از جنگ و کشتن افغان‌ها بر نداشته اند و امیدواریم آتش‌بس بشری را بپذیرند.

تخریب کارخانه چرس و مواد انفجاری طالبان در ولایتت پکتیا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد