تلاش‌-وزارت-داخله-برای-افزایش-همکاری-مردم-با-پولیس

پولیس مردمی وزارت امور داخله، نشستی را زیر نام "تفاهم و همکاری میان مردم و پولیس" در ولایت بامیان برگزار نمود.

به گزارش افغان نیوز: در این نشست که روزگذشته در ولایت بامیان برگزار گردیده بود، به شمول مسئولین پولیس مردمی وزارت امور داخله و فرماندهی پولیس آن ولایت، علما، متنفذین، اعضای جامعه مدنی و اعضای شورا های مشورتی نیز اشتراک داشتند.

وزارت داخله، امروز سه شنبه(14، عقرب) با نشر اعلامیه افزوده است که هدف این نشست دست‌یابی به راه های که در جلب و افزایش همکاری مردم با پولیس موثر واقع گردد، می باشد.

اشتراک کننده‌گان در این نشست تأکید نمودند که همکاری مردم با پولیس در کاهش سطح جرایم در این ولایت موثر بوده و نیز تعهد سپردند که از طریق مجراهای ارتباطی، مردم را به همکاری بی وقفه با پولیس شان تشویق نمایند.

در اعلامیه آمده است که در این نشست، فعالان مدنی، متنفذین و اعضای شورا های مشورتی به دلیل همکاری های بی وقفه شان با پولیس، از سوی ریاست پولیس مردمی وزارت امور داخله مورد تقدیر قرار گرفتند.

این درحالی است که وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر تصریح نموده است که نیروهای پولیس قوماندانی امنیه ولایت بامیان در پی عملیاتی که در مربوطات روستای "ده چقورک" ولسوالی شیبر ولایت بامیان راه اندازی نموده بودند، شش تن را در پیوند به همکاری با هراس افگنان بازداشت نمودند.

تلاش‌ وزارت داخله برای افزایش همکاری مردم با پولیس

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد