توزیع-بیش-از-۵-هزار-ماسک-توسط-یک-نهاد-فرهنگی-در-کابل

موسسه اجتماعی و فرهنگی نیمه‌ی روشن با راه‌اندازی کارزار توزیع ماسک زیر نام «هدیه ماسک هدیه زندگی» بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک به شهروندان کابل توزیع کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ اعضای این موسسه، امروز پنج‌شنبه( ۱۱، سرطان) با راه اندازی این کارزار ۵ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک را به شهروندان کابل توزیع کردند. 

محمد غوث ملکزاده، مسوول موسسه نیمه روشن گفت که کارزار جمع آوری ماسک را از دو هفته بدینسو راه اندازی کرده و در این مدت بیشتر از ۵ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک جمع آوری شده و امروز آن را به شهروندان کابل توزیع کرده است. 

آقای ملکزاده افزود که ساده‌ترین راه برای جلوگیری از ابتلا و کاهش انتشار ویروس کرونا، ماسک پوشیدن شهروندان است که باید آن را جدی بگیرند. 

محمد نصیر ابراهیمی، عضو موسسه نیمه روشن، گفت که هدف از این کارزار و توزیع ماسک، آگاهی عامه است. زیرا شماری از شهروندان کشور ویروس کرونا را جدی نمی‌گیرند و ما خواسیتم با توزیع ماسک پیام بدهیم که ویروس مهلک کرونا را جدی بگیرند. 

آقای ابراهیمی تلاش‌های وزارت صحت عامه را در جهت آگاهی دهی شهروندان کشور بسنده ندانسته و گفت که هنوز آگاهی شهروندان از پیامد‌های ویروس کرونا اندک است. 

این درحالی است انتشار موج سوم ویروس کرونا و نوع هندی و انگلیسی این ویروس در شماری از ولایت‌های کشور رو به افزایش است.

توزیع بیش از ۵ هزار ماسک توسط یک نهاد فرهنگی در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد