توطئه-های-شوم-گروه-تروریستی-باید-خنثی-شود

رییس جمهور غنی به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد تا در قسمت تامین امنیت مردم نسبت به گذشته و طرد و خنثی نمودن توطئه های شوم گروه های تروریستی، توجه جدی نمایند.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تحت ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور، در قصر گلخانۀ ارگ دایر گردید.

رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح، ضمن محکوم نمودن رویدادهای تروریستی، از نیروهای امنیتی و دفاعی بخاطر اینکه در مهار نمودن حملات تروریستی دیروز از خود شایستگی نشان دادند و از تلفات بیشتر جلوگیری کردند، ابراز قدردانی نمود و به مسئولین مربوطه در خصوص رسیدگی عاجل به خانواده های نیروهای امنیتی که در رویدادهای امروز به شهادت رسیدند، هدایات لازم صادر کرد.

همچنان رئیس جمهور به مسئولین مذکور هدایت داد تا در قسمت تامین امنیت مردم نسبت به گذشته و دفع و طرد و خنثی نمودن توطئه های شوم گروه های تروریستی، توجه جدی نمایند.

به همین ترتیب رئیس جمهور به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد تا  حوزۀ جدید امنیتی در غرب کابل را در هفته آینده افتتاح نمایند.

در این جلسه، وضعیت عمومی امنیتی ولسوالی های بلچراغ ولایت فاریاب، تاله و برفک ولایت بغلان و دای‌چوپان ولایت زابل و همچنان وضعیت امنیتی ولایت فراه نیز مورد بررسی قرار گرفت و به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور بخاطر بهبود وضعیت امنیتی ولسوالی های متذکره و ولایت فراه، هدایات لازم صادر گردید.

توطئه های شوم گروه تروریستی باید خنثی شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد