جامعه-بین‌المللی-از-برگزاری-انتخابات-به‌موقع-حمایت-می‌کند

ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی اعلام نموده که نمایندگان کشورهای حامی پروسه انتخابات و دفتر سازمان ملل از برگزاری یک انتخابات به‌موقع، شفاف و با اعتبار در افغانستان حمایت می‌کنند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی و سرور دانش، معاون دوم ریاست‌جمهوری، بعد از ظهر روز چهارشنبه( ۴ ثور) در قصر سپیدار با سفرای کشورهای کمک‌کننده برای انتخابات، نماینده‌گان یوناما، حمایت قاطع و اتحادیه اروپا دیدار کردند.

در این دیدار، نمایندگان کشورهای حامی پروسه انتخابات و دفتر سازمان ملل، دیدگاه‌ها،‌ پیشنهادها و نگرانی‌های‌شان را در پیوند به انتخابات ریاست‌جمهوری در افغانستان مطرح کردند.

آنان تأکید کردند که از برگزاری یک انتخابات به‌موقع، شفاف و با اعتبار در افغانستان حمایت می‌کنند.

رییس اجراییه بعد از شنیدن دیدگاه‌ها و پیشنهادات اشتراک‌کنندگان نشست، از کمک‌های کشورهای کمک‌کننده به افغانستان به ویژه حمایت از پروسه انتخابات قدردانی کرد و تأکید ورزید که مردم افغانستان به تعیین سرنوشت خویش از طریق انتخابات باورمند هستند.

آقای عبدالله در ادامه روی برگزاری انتخابات شفاف و با اعتبار تاکید کرد و گفت که دیدگاه‌ها و نگرانی‌های همکاران بین‌المللی را در سطح حکومت مورد بحث قرار می‌دهند و بعد از مشوره و رأی‌زنی، در زمینه پیشنهادها تصمیم اتخاذ می‌گردد.

در این نشست، آقای دانش، معاون دوم رییس‌جمهور نیز از همکاری‌های کشورهای کمک‌کننده به افغانستان قدردانی نموده و روی برگزاری به‌موقع انتخابات تاکید کرد.

جامعه بین‌المللی از برگزاری انتخابات به‌موقع حمایت می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد