جرایم-جنایی؛-تن-از-پنج-ولایت-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۲۶ تن در پیوند به سرقت، فروش مواد مخدر، چپاولگری و انتقال سلاح غیر قانونی از ولایت‌های کابل، سمنگان، هلمند، پروان و بدخشان بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(24، قوس) منتشر شده، آمده است که منسووبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل طی چندین عملیات، ۱۵ تن را در پیوند به انجام جرایم جنائی از نقاط مختلف کابل بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که این افراد در پیوند به قتل، مجروحیت، انتقال سلاح غیر قانونی، سرقت، غصب، فروش مواد مخدر و چپاولگری از مربوطات نواحی اول، سوم، چهارم، پنجم، هفتم، دهم، یازدهم، پانزدهم، هفدهم و ولسوالی شکردره ولایت کابل  توسط پولیس شناسائی و بازداشت گردیده‌اند.

 وزارت داخله تصریح نموده که از نزد مظنونین بازداشت شده  ۳ میل تفنگچه کمری و یک عراده واسطه نقلیه نوع کرولا نیز بدست پولیس آمده است.

در یک اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که منسووبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه، ده تن را در پیوند به فروش و قاچاق مواد مخدر از ولایات کابل، هلمند، پروان و بدخشان بازداشت نمودند.

در همین حال، یک قاچاقبر دیگر نیز همراه با تعداد ۲۰۰ قرص تابلیت "کا" از مربوطات ولایت سمنگان بازداشت گردیده است.

این درحالی است که روز گذشته، دو تن همراه با ۱۹۹۰ قرص تابلیت‌های نشه آور"کا" و چهار کیلوگرام"چرس" از ساحات چوک ارغندی و سرکوتل خیرخانه کابل و یک‌تن دیگر با ۳۳۰ کیلوگرام "بنگدانه" از ولایت ننگرهار بازداشت شدند.

جرایم جنایی؛ 26 تن از پنج ولایت بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد