جلوگیری-از-وقوع-یک-حمله-انتحاری-در-ولایت-هرات

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که پولیس هرات، از سرقت یک موتر که قرار بود از آن در حمله انتحاری استفاده شود، جلوگیری کرده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(13، ثور) منتشر شده، آمده است که روزگذشته پولیس هرات در یک اقدام سریع از سرقت یک موتر باربری نوع "مازدا" جلوگیری کرد.

اعلامیه افزوده است که یک گروه چهار نفری تروریستان با استفاده از سلاح، موتر باربری نوع "مازدا" مربوط به یک باشنده ولسوالی گذره را سرقت نموده و می‌خواستند با بمب گذاری در این موتر، حمله انتحاری را طراحی و سازماندهی نمایند.

وزارت داخله تصریح نموده است که به محض دریافت اطلاع و اقدام به‌موقع پولیس، افراد متذکره در ساحه "پای پاس" ولسوالی گذره شناسائی و با پولیس درگیر شدند. در این درگیری، دو تروریست کشته و دو تروریست دیگر پس از زخمی شدن با یک میل کلاشینکوف و مقداری مهمات بازداشت شدند.

گفتنی است که موتر مسروقه به مالک اش تسلیم داده شده و در این رویداد، به نیروهای پولیس ملی آسیبی نرسیده است.

این درحالی است که زلمی خلیل‌زاد، نماینده‌ ویژه امریکا برای صلح افغانستان می‌گوید هرچند تلفات نیروهای امنیتی افغانستان و طالبان به گونه‌ی قابل توجهی کاهش یافته اما افزایش حملات طالبان این دست‌آوردها را به خطر می‌اندازد.

جلوگیری از وقوع یک حمله انتحاری در ولایت هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد