جمعه‌گل-همت-به-حیث-قوماندان-امنیه-کابل-گماشته-شد

پاسوال جمعه‌گل همت، امروز دو شنبه(۳، سنبله) به حیث قوماندان امنیه ولایت کابل از سوی معین ارشد امورامنیتی وزارت داخله به منسوبین آن قوماندانی معرفی و رسماً کارش را آغاز کرد.

به گزارش افغان نیوز: سترپاسوال عبدالصبور قانع معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله حین معرفی قوماندان امنیه کابل گفت که تطبیق برنامه میثاق امنیتی یکی از اهداف مهم وزارت امورداخله می‌باشد و توقع می‌رود که رهبری قوماندانی امنیه ولایت کابل روی تطبیق این برنامه تمرکز بیشتری نمایند.

معین ارشد امور امنیتی، وضعیت امنیتی کنونی را در شهر کابل قناعت بخش ندانسته و به قوماندان امنیه جدید این ولایت دستور داد تا در زمینه تامین امنیت، مبارزه با جرایم و تنفیذ قانون بیشتر تلاش نماید.

در همین حال، پاسوال جمعه‌گل همت قوماندان امنیه ولایت کابل اطمینان داد که در راستای تامین امنیت و تنفیذ قانون در شهر کابل آنچه در توان دارد به خرچ خواهد داد.

اخیرا ناامنی‌ها و استفاده از ماین‌های مقناطیسی و کنارجاده‌ای در شهر و ولسوالی‌های کابل افزایش یافته است. در بیست‌وهشتم اسد، همزمان با جشن استقلال، ۱۴ فیر مرمی راکت در مربوطات شهر کابل اصابت کرد. همچنان گزارش شد که یکی از این مرمی‌های راکت به ساختمان ریاست تشریفات ریاست‌جمهوری برخورد کرده است.

این درحالی است که طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله کشور، دیروز یکشنبه(2، سنبله) اعلام کرد که امان‌الله واحدی، فرمانده پلیس کابل به دنبال افزایش انفجار و ناامنی‌های اخیر در پایتخت کشور از سمتش برکنار شده است.

قبل از آن، وزارت داخله اعلام کرد که آمران حوزه‌های شانزدهم و هفدهم پولیس کابل همراه با ۱۶ تن از منسوبین این حوزه‌ها به دلیل غفلت وظیفوی در روز استقلال، از وظایف‌شان برکنار شده و به تحقیق معرفی شده‌اند.

جمعه‌گل همت به حیث قوماندان امنیه کابل گماشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد