جهش-کرونا-در-افغانستان؛-غزنی-به-قرنطین-رفت

کمیته ولایتى جلوگیرى اﺯ شیوع ویروس کرونا در غزنی، به منظور جلوگیرى اﺯ شیوع ویروس کرونا، در این ولایت محدودیت وضع کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این دفتر آمده است که بر اساس فیصله پنجمین جلسه کمیته ولایتى جلوگیرى اﺯ شیوع ویروس کرونا در غزنی، سر از امروز دوشنبه(۱۱حمل) به منظور جلوگیرى اﺯ شیوع ویروس کرونا، در این ولایت محدودیت وضع شده است.

دفتر والی غزنی افزوده، بر اساس این فیصله، به استثنای دکان های مواد اولیه، مراکز صحی، بانک ها و صرافی ها، نانوایی ها، دکان های سبزی و میوه فروشی، نمایندگی های رسمی شرکت های مخابراتی جهت عرضه خدمات، و قصابی ها، باقی دکان‌ها و مراکز الی ۱ ثور مسدود شده است.

در این اعلامیه آمده است که محلات تولید کیک و کلچه مسدود، اما محل فروش آن تنها برای سه روز آینده، هوتل ها و رستورانت با رعایت بهداشت عمومی و استفاده از ظروف یک‌بار مصرف فعال خواهد بود. همچنان موترهای مسافربری که بیش از چهار سرنشین نداشته باشند، فعال است.

در این جلسه همچنان فیصله شده است که کمیته‌ای متشکل اﺯ نماینده هاى صحت عامه، امنیت ملى، فرماندهی پولیس و مستوفیت تحت ریاست شهرداری به طور جدى و پی گیر در راستاى جلوگیرى اﺯ احتکار و کنترول نرخ مواد ارتزاقى کار کنند.

این درحالی است که شمار مجموعی افراد مبتلا به ویروس کرونا در سراسر کشور به ۱۴۱ نفر رسیده است. این رقم شامل چهار سرباز مأموریت حمایت قاطع که در افغانستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، نمی‌شود.

جهش کرونا در افغانستان؛ غزنی به قرنطین رفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد