حمله-انتحاری-مرگبار-بر-کلپ-پهلوانی-میوند-در-کابل

در نتیجۀ حمله انتحاری بر کلپ پهلوانی میوند در ساحۀ ناحیۀ ششم شهر کابل، ده ها تن از ورزشکاران، خبرنگاران و تماشاچیان کشته و زخمی شدند.

به گزارش افغان نیوز: بعداز ظهر روز چهار شنبه (14، سنبله) وقوع یک انفجار در کلپ پهلوانی میوند در ناحیه ششم شهر کابل و انفجار دیگری پس از جمع شدن مردم و خبرنگاران، ده ها کشته و زخمی برجا گذاشت.

شاهدان عینی می گویند؛ فرد مهاجم در حمله دوم خود را در صندوق عقب یک موتری پنهان کرده بود و در هنگام بازرسی، در کمربند محل انفجار اول، خود را منفجر کرده است.

سخنگوی پولیس کابل به رسانه ها گفته است که در این رویداد، نزدیک به ۲۰ تن شهید و ۷۰ تن دیگر زخمی شده اند، اما بصورت دقیق هنوز معلوم نیست که آمار کشته شدگان و زخمیان به چه تعداد میرسند.

شاهدان می‌گویند که مهاجم انتحاری در انفجار اول با کشتن محافظ زمانی وارد ورزشگاه  شد که مسابقه جریان داشت. اما کمتر از یک ساعت بعد، صدای انفجار دوم از میان جمعی از مردم و خبرنگاران شنیده شد.

این در حالی است که انتظار می رفت پس از حمله انتحاری بر مرکز آموزشی موعود در غرب کابل و سایر نقاط کشور، دولت تدابیر و تمهیدات عملی مشخصی را به منظور تأمین امنیت و مبارزه با دشمنان شان روی دست می گرفت؛ اما دیده می شود که تنها به یک محکومیت و ابراز همدردی ساده اکتفا می شود.

حمله انتحاری مرگبار بر کلپ پهلوانی میوند در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد