حمله-طالبان-بر-ولایات-میدان-وردک-و-کاپيسا-عقب-زده-شد

وزارت دفاع ملی اعلام نموده که حمله طالبان مسلح بالای بخشهای ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا و ولسوالی نرخ ولایت میدان وردک عقب زده شد و در نتیجه ۱۱عضو این گروه کشته شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که شب گذشته، دهشت افگنان طالب در مربوط ولسوالی تگاب ولایت کاپيسا بالای بخشهای این ولسوالی حمله نمودند که حمله شان توسط منسوبین کندک اول کوماندو عقب زده شد.

در اعلامیه تصریح نموده که در نتیجه این درگیری ها ٥ تن از تروریستان طالب کشته و ٣ تن شان زخمی گردیده اند.

وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه دیگر گفته است که تروریستان طالب از چندین روز بدینسو در مربوطات ولسوالی نرخ ولایت میدان وردک بالای موقعیت های نیروهای امنیتی حمله های تهاجمی می نمودند که خوشبختانه این حمله های شان توسط منسوبین دلیر قوای خاص لوای وظایف خاص ملی دفع گردید.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه این درگیری‌ها، ٦ تن از تروریستان طالب کشته و ٧ تن زخمی گردیده اند. همچنان مسیر راه مرکز ولایت میدان وردک الی ولسوالی نرخ که توسط تروریستان طالب مسدود شده بود نیز بروی ترافیک دوباره باز گردید.

این درحالی است که روز گذشته، وزارت امور داخله نیز اعلام نمود که بر علاوه کشته شدن ۲۰ تروریست طالب در ولایت‌های کندهار، زابل و خوست؛ حملات تهاجمی این گروه نیز با شکست منتهی شده است.

حمله طالبان بر ولایات میدان وردک و کاپيسا عقب زده شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد