حمله-طالبان-در-ولسوالی-دوشی-ناکام-شد

طالبان مسلح حمله تهاجمی را بر ولسوالی دوشی ولایت بغلان راه اندازی کردند که با مقاومت نیروهای امنیتی، مجبور به عقب نشینی دوباره شدند.

به گزارش افغان نیوز: طالبان روز دوشنبه (۹ حوت) با راه اندازی عملیات گروهی می خواستند که کنترول شاهراه ولسوالی دوشی را به دست بگیرند که نیروهای امنیتی مانع این کار شدند.

محفوظ الله اکبری، سخنگوی پولیس در زون شمال شرق گفته است که تحرکات طالبان مسلح در ساحات مسیر ولسوالی دوشی ولایت بغلان با دادن چهار کشته و زخمی خنثی و به عقب رانده شد .

آقای اکبری بیان داشته:" مخالفین مسلح دولت جهت مختل ساختن و جلوگیری از پیشروی های عملیات نوید ۳۳ نیروهای مشترک امنیتی و دفاعی که در ساحات دند شهاب الدین و دند غوری ادامه دارد یک سلسله تحرکات را بالای پاسگاه های نیروهای امنیتی در ساحات دره کیهان و شتر جنگل؛ مسیر شاهراه ولسوالی دوشی امروز راه اندازی نمودند".

او همچنان علاوه کرد که طالبان پس از درگیری شدید با نیروهای امنیتی و متحمل شدن تلفات سنگین مجبور به عقب نشینی از این منطقه شدند.

سخنگوی پولیس در زون شمال شرق تاکید کرده است که اکنون وضعیت بحالت عادی برگشته و این ساحات زیر اداره و کنترول نیروهای امنیتی قرار دارد .

طالبان مسلح در حال حاضر در ولسوالی های دندغوری، دند شهاب الدین، بغلان مرکزی و بخش از شهر پلخمری فعالیت دارند.

حمله طالبان در ولسوالی دوشی ناکام شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد