حملۀ-هوایی-بر-یک-موتر-در-ننگرهار-پرسش-برانگیز-شد

گزارش ها می‌رسانند که در اثر بمباردمان هوایی بر یک موتر در ولسوالی سرخرود ولایت ننگرهار کم از کم نه نفر کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: منابع محلی در ولایت ننگرهار می گوید که عصر دیروز (جمعه ۱۴ فبروری) در نتیجه حمله هوایی بر یک موتر در ولسوالی سرخرود این ولایت دست کم یازده غیر نظامی جان باخته اند.

اجمل عمر، معاون شورای ولایتی ننگرهار به رسانه ها گفته است که شمار کشته شدگان ۱۱ نفر است و به گفتۀ وی همۀ آنان مردان و غیرنظامی اند.

آقای عمر همچنان گفته است که هر روز جمعه در ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار میله برگزار می‌شود و مردم از ولسوالی‌های مختلف ننگرهار در این میله شرکت می‌کنند.

هرچند عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار گفته است که که تا کنون هویت کشته شدگان مشخص نشده اما یک مقام دیگر حکومتی به شرط افشا نشدن نامش به صدای امریکا گفته است که در این رویداد غیرنظامیان کشته شده اند. این مقام گفته است که افراد کشته شده برای میله به ولسوالی خوگیانی رفته بودند.

در همین حال، عکس‌هایی که گفته می‌شود از محل این رویداد است در شبکه‌های اجتماعی نشر شده است که در آن یک موتر سوخته دیده می‌شود. تا کنون مشخص نیست که این حمله از سوی قوای خارجی یا هم نیروهای افغان صورت گرفته است.

این درحالی است که شماری از خانواده‌های قربانیان جنگ و شهروندان کشور، از طرف‌های درگیر جنگ در کشور می‌خواهند که دست از جنگ بکشند و صلح کنند.

حملۀ هوایی بر یک موتر در ننگرهار پرسش برانگیز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد