صندوق-بین-المللی-پول-به-تقویت-اقتصاد-افغانستان-ادامه-می‌دهد

رئیس اجرائیوی صندوق بین المللی پول طی یک پیامی، انتخاب مجدد رئیس جمهور غنی را تبریک گفته و تعهدش را در زمینۀ اصلاحات بخاطر رسیدن به توسعۀ همه جانبه، تقویت ثبات اقتصادی و حکومتداری، ابراز نموده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که عنوانی محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان پیام تبریکیه از سوی جعفر مجرد، رئیس اجرائیوی صندوق بین المللی پول به مناسبت انتخاب مجدد شان بحیث رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، مواصلت ورزیده است.

در این پیام جعفر مجرد نگاشته است: می خواهم مراتب خالصانه ترین تبریکات خویش را به مناسبت انتخاب مجدد تان بحیث رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ابراز نمایم.

در پیام آمده است: آرزو دارم شما و حکومت تان به مشکلات فایق آئید و راه دشوار صلح پایدار و رفاه مردم تان را به موفقیت بپیمایید.

به همین ترتیب وی می نگارد: افغانستان و صندوق بین المللی پول، تاریخ درازمدت همکاری نزدیک دارند که نمونۀ بارز آن تمدید تسهیلات اعتباری یا ECF در دسامبر سال گذشته می باشد.

جعفر مجرد نگاشته است: اجازه دهید یکبار دیگر تعهد صندوق بین المللی پول را در راستای ایجاد مناسبات عالی و حمایت از تلاش های شما در زمینۀ اصلاحات بخاطر رسیدن به توسعۀ همه جانبه، تقویت ثبات اقتصادی و حکومتداری، ابراز نمایم.

وی می افزاید: بخاطر نیل به این هدف، صندوق بین المللی پول چشم براه کار با افغانستان به شمول ترتیباتی که حکومت افغانستان به آن علاقمند است، می باشد.

صندوق بین المللی پول به تقویت اقتصاد افغانستان ادامه می‌دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد