حوزه-دوم-امنیتی-شهر-لشکرگاه-مورد-حمله-قرار-گرفت

دفتر مطبوعاتی والی هلمند با نشر خبرنامه‌ گفته است که یک حملۀ کننده انتحاری با استفاده از یک موتر بمب، در نزدیک حوزۀ دوم امنیتی شهر لشکرگاه، مواد انفجاری همراهش را انفجار داده‌است.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی والی هلمند با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید، صبح امروز( شنبه5حوت) یک حملۀ کننده انتحاری با استفاده از یک موتر نوع مازدای پر از بم، در نزدیک حوزۀ دوم امنیتی شهر لشکرگاه، مواد انفجاری همراهش را انفجار داده‌است.

در خبرنامه آمده که حملۀ‌کننده انتحاری قصد داشت خود را با استفاده از موتر به داخل حوزه برساند که قبل از رسیدن به هدف توسط منسبوبین امنیت ملی شناسایی گردیده و مواد انفجاری خود را منفجر داده‌است.

به اساس اطلاعات به دست آمده، تا هنوز در این حمله ۹ تن زخمی و کشته شده‌ که در بین زخمیان، دانش‌آموزان مکتب نیز شامل‌اند.

این درحالی‌ست که پاس‌گاهی در ولسوالی ولایت هلمند شب گذشته، نیز شاهد یک حملۀ انتحاری با استفاده از یک موتر هاموی بوده‌است

مسؤولان امنیتی در ولایت هلمند گفته‌اند که گروه طالبان با اسفتاده از یک موتر هاموی، بالای پاسگاه نیروهای ارتش در دشت ماتک ولسوالی نادعلی حمله کرده‌ که تلفات بر نیروهای امنیتی گذاشته‌است.

گروه‌ طالبان با نشر بیانیه‌یی مسؤولیت‌ حمله‌ها را بردوش گرفته و یادآور شده که ده‌ها سرباز پولیس و اردو در حمله شان جان باخته‌اند.

این ادعای گروه طالبان توسط دولت مرکزی افغانستان و مقام‌های محلی هلمند رد شده‌اند.

هلمند در جنوب افغانستان، از جمله ناامن ترین ولایت به حساب می‌رود که گروه طالبان در آن حضور فعال داشته و دست به حمله تخریبی و تروریستی می‌زنند.

حوزه دوم امنیتی شهر لشکرگاه مورد حمله قرار گرفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد