حکومت-درمورد-ایجاد-قطعه-امنیت-ملی-برای-مناطق-مرکزی-رایزنی-میکند

در جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح، ناامنی ها در ولسوالی های مالستان، جاغوری و ارزگان خاص بررسی شده و در مورد ایجاد قطعه امنیت ملی برای تامین امنیت مناطق مرکزی بحث گردیده است.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به ریاست محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، شام امروز در ارگ دایر گردید.

در این جلسه مسئولین امنیتی و دفاعی کشور گزارش شان را در مورد اجراات ارگان‌های امنیتی و دفاعی بخاطر رفع تهدیدات در ولایات غزنی، ارزگان، فراه، بغلان، کندز و فاریاب به جلسه ارائه کردند.

در این جلسه مشخصاً روی اوضاع امنیتی و اجراات نیروهای امنیتی و دفاعی در ولسوالی های جاغوری، مالستان، ترینکوت، خاص ارزگان، چهارسده، شهر فراه، پشتون کوت و المار و منطقه سرحوض به تفصیل بحث صورت گرفت و از اعزام نیروها و تجهیزات اطمینان داده شد.

همچنان در جلسه روی پیشرفت ایجاد قطعه امنیت ملی جهت تامین امنیت مناطق مرکزی، صحبت گردید. 

رئیس جمهور کشور از شهامت و قربانی های نیروهای امنیتی و دفاعی به نیکی یاد کرد و به مسئولین امنیتی و دفاعی هدایت داد تا روی رفع تهدیدات و تامین امنیت ولسوالی های متذکره تمرکز بیشتر صورت گیرد.

این درحالی است که روز گذشته در چندین ولایات افغانستان به شمول کابل، مزارشریف، دایکندی، بلخ و بامیان در پیوند به عدم توجه دولت به ناامنی های ولایت غزنی و ارزگان مردم به جاده ها بیرون شده بودند.

حکومت درمورد ایجاد قطعه امنیت ملی برای مناطق مرکزی رایزنی میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد