در-جریان-سال-جاری-فرد-کلیدی-مخالفان-مسلح-کشته-شدند

وزیر داخله کشور بیان میکند که در جریان سال جاری خورشیدی نیروهای پولیس با تلاش زیاد توانسته انداهداف مخالفان مسلح را به خاک یک سان نموده، ۴۰۰ تن از افراد کلیدی این گروه ها را از بین ببرند.

به گزارش افغان خبر: تاج محمد جاهد وزیر امور داخله کشور امروز چهار شنبه (8جدی) در یک برنامه خبری در کابل بیان کرد که نیروهای امنیتی کشور با تمام توان در مقابل هراس افکنی ایستادگی میکنند.

وی بیان داشت که این نیروهای در جریان 9 ماه گذشته توانسته اند بیش از 400 تن از افراد مهم و فرماندهان این گروه های هراس افکن را از بین ببرند.

همچنان تاج محمد جاهد ابراز کرد که مخالفان مسلح و حامیان خارجی آنها اهداف شومی در سر داشتند، اما در برابر نیروهای امنیتی نتوانستند موفق شوند.

آقای جاهد خطاب به نیروهای امنیتی گفت:" شما در برابر آن دشمن مبارزه می‌کنید و به آن مواجه هستیم که منحصر به چهار تا طالب، داعش و سایر شبکه‌های تروریستی نیست بلکه این یک جنگ بزرگ نااعلام‌شده در برابر مردم افغانستان است ولی مردم افغانستان هیچ وقت تحمل متجاوزین را ندارند."

وی از کار کرد نیروهای امنیتی به ویژه قطعات خاص قدردانی کرده افزود:" نیروهای قطعات خاص پولیس، در شدیدترین جنگ‌ها اشتراک نموده و حضور این نیروها در میدان‌های نبرد، موجب شکست و سرافگندگی دشمن گردیده، من به حیث وزیر امور داخله به شهامت و ایثارگری شما افتخار می‌کنم".

وی افزود دشمنان قصد داشتند اکثر مناطق افغانستان را تصرف کرده شاهراه‌ها را مسدود بسازند ولی در این تصمیم‌ شان موفق نگردیدند.

نیروی خاص پولیس بیشتر در حملات تهاجمی سهمی میگیرند و در تمام ولایاتی که نیروهای امنیتی با تهدید جدی مواجه باشند نیروهای خاص در آنجا مستقر میشوند.

در جریان سال جاری 400 فرد کلیدی مخالفان مسلح کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد