عاملین-حمله-بر-خانه-عضو-مجلس-نمایندگان-شناسایی-گردد

ریاست جمهوری حمله بر خانه میرولی عضو مجلس نمایندگان را محکوم نموده به نهاد های امنیتی هدایت داد تا عاملین این حمله شناسایی شده مجازات شوند.

به گزارش افغان خبر: ریاست جمهوری با نشر اعلامیه‌ی گفته که محمداشرف غنی رئیس جمهور کشور حملۀ تروریستی در کابل را بالای منزل معلم میرولی نماینده مردم هلمند در ولسی جرگه که در اثر آن دو عضو خانواده و تعدادی از محافظین وی و نیز فرزند عبیدالله بارکزی نماینده مردم ارزگان در ولسی جرگه به شهادت رسیدند، محکوم کرد.

رئیسجمهورکشور ضمن ابراز تسلیت و همدردی عمیق با خانوادههای معلم میر ولی و عبیدالله بارکزی نمایندگان مردم در شورای ملی، برای شهدای حادثۀ مذکور جنت فردوس و برای مجروحین صحتمندی کامل از بارگاه ایزد متعال استدعا میدارد.

محمداشرف غنی وقوع این حملۀ تروریستی را عمل نابخشودنی و جنایت بزرگ دانست و یکبار دیگر تأکید ورزید که هدف قراردادن خانه‌های مسکونی که در آن اعضای خانواده‌های شخصیت‌های ملی و سیاسی بسر می‌برند، در هیچ دین و آئینی توجیه پذیر نبوده و خلاف همۀ ارزشهای اسلامی و انسانی میباشد.

رئیسجمهورغنی بر مبارزه جدی علیه همۀ گروه‏های تروریستی بدون تفکیک تأکید ورزید و خاطرنشان ساخت که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با تمام توان علیه گروههای دهشت افگن و تروریست تا نابودی شان مبارزه خواهند کرد.

رئیس‏ جمهور به مسوولین امنیتی هدایت داد تا چگونگی وقوع این رویداد تروریستی را همه جانبه بررسی نموده تا عاملین آن شناسایی و به پنجۀ قانون سپرده شوند. وی همچنان به مسوولین صحی دستور داده است که برای مداوای مجروحین از همه امکانات استفاده نمایند.

عاملین حمله بر خانه عضو مجلس نمایندگان شناسایی گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد