در-عملیات-نیروهای-نظامی-افغانستان-تن-مخالف-مسلح-کشته-شدند

وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که در جریان عملیات ۲۴ساعته نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ۲۸ تن مخالف مسلح کشته، ۲۲ تن زخمی و یک‌تن دیگر بازداشت‌شده است.

به گزارش افغان خبر: وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌ی گفته است که نیروهای امنیتی و دفاعی عملیات‌های نظامی را در نقاط مختلف کشور به هدف سرکوب مخالفان مسلح و تأمین بهتر امنیت راه‌اندازی کردند.

این عملیات در شمار از ولسوالی های ولایات (ننگرهار، لغمان، کاپیسا، غزنی، کندهار، ارزگان، هرات، فراه، بادغیس ،تخار، بغلان، کندز، سرپل و هلمند) راه اندازی گردیده است.

وزارت دفاع کشور اعلام کرده است که درنتیجه این عملیات 28تن مخالف مسلح کشته، 22تن زخمی و یک‌تن دیگر دستگیر گردیده است.

در این عملیات  مشترک نیروهای دفاعی و امنیتی کشور که به حمایه قوتهای توپچی و هوائی صورت گرفته در مربوطات  ولسوالی دشت ارچی و ساحه الچین مربوط مرکز ولایت کندز 10تن شورشی طالب کشته و یک تن دستگیر گردید.

در مربوطات ولسوالی مارجه و ساحه چاه انجیر ولایت هلمند 8 تن شورشی از بین برده شده و 6 تن زخمی و در مربوطات ولسوالی پشت رود ولایت فراه 5 تن طالب مسلح کشته و 6 تن زخمی گردیده‌اند.

همچنان درنتیجه عملیات تصفیوی مشترک نیروهای اردوی ملی و پولیس ملی در مربوطات ولسوالی اندر و مرکز ولایت غزنی، ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا ، شیندند ولایت هرات و چهار چینو ولایت ارزگان 5 تن شورشی طالب کشته و 10 تن زخمی گردیده اند.

در جریان این عملیات ها 5 تن سرباز ارتش ملی نیز از بین رفته اند.

این درحالی است که امروز رئیس اجرائیه کشور به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داده است تا با قاطعیت مخالفان مسلح را سرکوب نمایند.

 

در عملیات نیروهای نظامی افغانستان 28 تن مخالف مسلح کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد