دشمنان-از-طریق-ترور-ارادۀ-مردم-را-تضعیف-نمی-توانند

رییس جمهور غنی در پیوند به حملۀ تروریستی بالای حاجی حیات خان بزرگ قومی و کاندید ولسی جرگه گفت که دشمنان افغانستان از طریق ترور، وحشت، تشدد و خشونت، ارادۀ مردم ما را به‌خاطر آبادی و پیشرفت، تضعیف نمی توانند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیۀ مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری آمده است که دشمنان با انجام یک حملۀ تروریستی بالای حاجی حیات خان بزرگ قومی و کاندید ولسی جرگه در منطقۀ کابل کمپ ولسوالی رودات ولایت ننگرهار، موصوف را با سه تن از اعضای خانواده اش به شهادت رساندند.

رئیس جمهور غنی با اشاره به شخصیت عالی حاجی حیات خان، خدمات اجتماعی و تلاش های صلح جویانۀ وی را به‌خاطر رفاه و آسایش مردم، قابل قدر دانست.

آقای غنی با استناد از فتوای متفقۀ علمای دینی کشور و اعلامیۀ علمای دینی کشورهای اسلامی، کشتن افراد ملکی، بزرگان، علما و زنان را عمل خلاف ارشادات دین مبارک اسلام و حرام عنوان کرد.

اشرف غنی با تاکید گفت که دشمنان افغانستان از طریق ترور، وحشت، تشدد و خشونت، ارادۀ مردم ما را به‌خاطر آبادی و پیشرفت، تضعیف نمی توانند.

رئیس جمهور ضمن محکوم نمودن این حملۀ تروریستی، مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانوادۀ شهید حاجی حیات خان و مردم ولایت ننگرهار ابراز داشته و برای فرزند مجروح موصوف، از بارگاه ایزد متعال صحت کامل استدعا کرد.

این درحالی است که گروه های تروریستی در افغانستان هر از گاهی شخصیت های سیاسی، دینی و علمی را در نقاط مختلف کشور مورد حمله و ترور قرار می دهند.

دشمنان از طریق ترور ارادۀ مردم را تضعیف نمی توانند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد