انتظارات-مثبت-افغانستان-از-حکومت-آینده-پاکستان

وزارت خارجه افغانستان پیروزی آقای عمران خان رئیس تحریك انصاف پاكستان را تبریگ گفته و تاکید داشت که انتظار می رود حكومت آینده پاكستان درعرصه های مختلف گام های مثبت وعملی بردارد.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور خارجه افغانستان پیروزی آقای عمران خان رئیس تحریك انصاف پاكستان را  تبریگ گفته و تاکید نموده است که انتظار می رود با پیروزی آقای عمران خان حكومت های دو كشور با نگاه مثبت به آینده در عرصه های مختلف، تهداب وبنیاد های اساسی را برای همكاری بنا نهند.

حكومت جمهورى اسلامى افغانستان در عرصه تأمین صلح منطقه ای و مبارزه با تروریزم، صادقانه و مسوولانه عمل كرده است؛ انتظار می رود حكومت آینده جمهورى اسلامى پاكستان نیز در این عرصه ها گام های مثبت وعملی بردارد.

این درحالی است که رییس جمهور غنی نیز طی تماس تلفنی پیروزی عمران‌خان را در انتخابات پارلمانی این کشور تبریک گفته و اظهار داشته است که تمرکز ما به گذشته نبوده، بلکه به آیندۀ روشن می‌باشد و بر اساس آن بنیاد مناسبات را در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌گذاریم.

آقای عمران خان نیز گفته است که برای هر دو کشور به بالاترین سطح کار می‌کنیم، تا روابط ما در تمام عرصه‌ها بنیادی و به قوام برسد.

انتظارات مثبت افغانستان از حکومت آینده پاکستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد