دو-عضو-کلیدی-گروه-طالبان-از-ولایت-لوگر-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ملانور رحمان، یکی از اعضای کلیدی هراس افگنان طالب با یک عضوی مهم دیگر این گروه از ولایت لوگر بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(14، دلو) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس در همکاری با نیروهای هوائی، شب گذشته، عملیاتی ضدهراس افگنی را در مربوطات ولسوالی بره کی برک ولایت لوگر انجام دادند

اعلامیه افزوده است که درنتیجه آن، ملا نور رحمان، یکی از اعضای کلیدی هراس افگنان طالب همراه با یک عضو کلیدی دیگر این گروه، بازداشت شده اند.

وزارت داخله تصرحی نموده که ملا نور رحمان، مسوولیت یک گروه تروریستی را در مربوطات ولسوالی بره کی برک ولایت لوگر، به عهده داشت.

گفتنی است که از نزد افراد بازداشت شده، یک قبضه تفنگچه و مقداری مهمات نیز بدست آمده و در این عملیات، به نیروهای پولیس و مردم محل آسیبی نرسیده است.

این درحالی است که نمایندۀ خاص وزارت امور خارجه ایالات متحدۀ امریکا برای افغانستان در دیدار با رییس جمهور غنی تصریح نمود که در گفتگوها با طالبان کدام پیشرفت قابل ملاحظه صورت نگرفته و امیدواریم در این زمینه به یک نتیجه برسیم.

دو عضو کلیدی گروه طالبان از ولایت لوگر بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد