وزارت-دفاع--طالب-در-پنج-ولایت-کشور-به-قتل-رسیدند

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات تصفیوی و ضربه هوایی نیروهای دفاعی در ولایت‌های ننگرهار، تخار، بلخ، کندز و قندهار ۴۲ طالب مسلح کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(17، دلو) منتشر شده، آمده است که در نتیجه انداخت متقابل در ولسوالی «بهارک» ولایت تخار، ۴ تروریست طالب کشته و ۱ تن زخمی گردیده است. همچنین در نتیجه عملیات تصفیوی در ولسوالی «رازع» ولایت بلخ، ۵ تروریست طالب، ۲ تن زخمی و ۱ تن بازداشت شده است.

در اعلامیه آمده است که در نتیجه ضربه هوایی در ولسوالی «خان آباد» ولایت کندز، ٨ تروریست طالب کشته شده اند. همچنان در نتیجه ضربه هوایی در ولسوالی «شورآبک» ولایت کندهار، ۱۰ تروریست طالب کشته شده اند.

وزارت دفاع در یک اعلامیه دیگر افزوده است که در نتیجه ضربات هوایی در ولسوالی «اچین» ولایت ننگرهار 11 تروریست طالب کشته شده اند. همچنان در نتیجه عملیات تصفیوی نیروهای خاص کشور در بخش های روستای «ینگی قلعه» ولسوالی «چمتال» ولایت بلخ، ۴ تروریست طالب کشته شدند و نیز ۴ حلقه ماین کشف و خنثی شده است.

این درحالی است که وزارت دفاع ملی روز گذشته نیز اعلام نموده بود که در نتیجه عملیات تصفیوی نیروهای دفاعی در ولایت‌های قندهار و لغمان ۱۴ طالب مسلح کشته و ۱۰ عضو دیگر این گروه زخم برداشته اند.

وزارت دفاع: 42 طالب در پنج ولایت کشور به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد