راه‌های-منتهی-به-«خیمه‌ی-لویه‌جرگه»-مسدود-می‌شود

فرماندهی قوت‌های مشترک ولایت کابل اعلام نموده که به‌منظور تأمین امنیت لویه‌جرگه‌ی مشورتی صلح، مسیرهای منتهی به محل برگزاری این لویه‌جرگه پس از چاشت امروز مسدود می‌گردد.

به گزارش افغان نیوز: در اطلاعیه‌ای که از سوی فرماندهی قوت‌های مشترک کابل منتشر شده، آمده است که مسیرهای «کوته‌ی سنگی – چهارراهی کارته‌ی پروان – چهارراهی قبمر – چهارراهی کارته‌ی پروان» از ساعت ۴:۰۰ پس از چاشت امروز (پنج‌شنبه، ۱۶ اسد) تا ختم برگزاری آن به‌روی ترافیک مسدود می‌شود.

فرماندهی قوت‌های مشترک گفته است که برای فراهم‌کردن سهولت به باشنده‌گان محل، نیروهای امنیتی تدابیر خاص را روی دست دارند و وسایط بس پولیس برای انتقال شهروندان و آمبولانس برای انتقال بیماران در محلات یادشده فعال خواهد بود.

در همین حال، فرماندهی قوت‌های مشترک از شهروندان شهر کابل خواسته است که در تأمین امنیت و نظم نیروهای امنیتی و دفاعی را همکاری کنند.

لویه‌جرگه‌ی مشورتی صلح برای تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت ۴۰۰ زندانی گروه طالبان قرار است از فردا (جمعه، ۱۷ اسد) برای سه روز در کابل برگزار شود.

این درحالی است که گروه طالبان با برگزاری این لویه‌جرگه مخالفت کرده و آن را تلاشی برای ایجاد مانع در برابر روند صلح خوانده است.

راه‌های منتهی به «خیمه‌ی لویه‌جرگه» مسدود می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد